Az idei Maximum Web és Marketing Konferencián olyan neves eladók, mint Balogh Levente (Szentkirályi ásványvíz alapítója), Wolf Gábor (kisvállalati marketing szakért), és Sárospataki Albert (Billingo vezérigazgatója) osztják meg tudásukat. A résztvevk hasznos ismereteket szerezhetnek a sikeres cégvezetéshez és online mködéshez.
„A konferencia célja, hogy egy napra összehozzuk az ország legelismertebb vállalkozóit és szakértit, akik a sikeres cégvezetéshez szükséges eszközöket mutatják be” – mondta az esemény szervezje, a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség alapítója.
A rendezvény f témája a 2024-es web és marketing trendek. „Célunk, hogy a résztvevk gyakorlati tudást szerezzenek, amely segíti ket az online térben való fejldésben” – tette hozzá Berta Gerg.
Várható program
Május 23-án a Lurdy Házban eladást tart többek között Balogh Levente, Kulcsár Tibor (Kulcs-Soft vezetje), Szilágyi Gábor (MediaMarkt Magyarország ügyvezet igazgatója), és Németh Kornél (Rossmann Magyarország ügyvezetje).
Nélkülözhetetlen tudás és üzleti kapcsolatok
„2024-ben már nem elég egy-egy marketing eszközre támaszkodni, hanem a 360 fokos web és marketing rendszereké a jöv” – hangsúlyozta Berta Gerg. „A program célja, hogy a résztvevk inspirációt és ismereteket szerezzenek a legújabb technológiákról és irányzatokról. A digitalizáció, mesterséges intelligencia és az online jelenlét fontossága már elengedhetetlen.”