Vissza

Stratgiai tmk a webes marketingben


A tavalyi rendezvny utni felmrs szerint a rsztvevk szz szzalkban hasznosnak talltk a konferencit. Az esemny szervezje hangslyozta, hogy a konferencia az zleti kapcsolatpts szempontjbl is nlklzhetetlen.

Az idei Maximum Web és Marketing Konferencián olyan neves eladók, mint Balogh Levente (Szentkirályi ásványvíz alapítója), Wolf Gábor (kisvállalati marketing szakért), és Sárospataki Albert (Billingo vezérigazgatója) osztják meg tudásukat. A résztvevk hasznos ismereteket szerezhetnek a sikeres cégvezetéshez és online mködéshez.

„A konferencia célja, hogy egy napra összehozzuk az ország legelismertebb vállalkozóit és szakértit, akik a sikeres cégvezetéshez szükséges eszközöket mutatják be” – mondta az esemény szervezje, a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség alapítója.

A rendezvény f témája a 2024-es web és marketing trendek. „Célunk, hogy a résztvevk gyakorlati tudást szerezzenek, amely segíti ket az online térben való fejldésben” – tette hozzá Berta Gerg.

Várható program

Május 23-án a Lurdy Házban eladást tart többek között Balogh Levente, Kulcsár Tibor (Kulcs-Soft vezetje), Szilágyi Gábor (MediaMarkt Magyarország ügyvezet igazgatója), és Németh Kornél (Rossmann Magyarország ügyvezetje).

Nélkülözhetetlen tudás és üzleti kapcsolatok

„2024-ben már nem elég egy-egy marketing eszközre támaszkodni, hanem a 360 fokos web és marketing rendszereké a jöv” – hangsúlyozta Berta Gerg. „A program célja, hogy a résztvevk inspirációt és ismereteket szerezzenek a legújabb technológiákról és irányzatokról. A digitalizáció, mesterséges intelligencia és az online jelenlét fontossága már elengedhetetlen.”